-> ARHIVA
Feb 9, 2011

Muhamed & Aiša #2

Autor: BM

Muhamedove sklonosti ka mladim nevinim djevojkama su očite iz nekoliko drugih hadisa u kojima on sa svojim sljedbenicima razgovara o "mladim djevicama sa kojima se možete maziti". On je zapravo te svoje sklonosti sasvim otvoreno pokazivao. Pri tome, Allah je čak iskoristio raspoloživi prostor u Kur'anu (inače namijenjenom svim ljudima) kako bi zabranio bilo kome da "koristi" Muhamedove žene nakon njegove smrti (33:53). Koliko je svima nama sada značajno to upozorenje procijenite sami. Ipak, kao savršen primjer svim ljudima svijeta, za sva vremena, seks sa devetogodišnjim djetetom je bio katastrofalan potez. Ali, ako slijedimo božju (ne)logiku, onda i taj brak treba shvatiti kao nešto sasvim normalno. Muhamed je upravo i sam rekao da je brak sa Aišom zapravo Allahova želja. Naime, u priči koju je prodao maloj Aiši, Muhamed je rekao da mu se ona ukazala u snu tako što je vidio meleka kako je nosi umotanu u svilu kome je on potom rekao da je otkrije i ugledao je nju. Finalni komentar na to je bio: "Ako je ovo od Allaha onda se mora desiti". Dakle, uistinu tadašnjoj Muhamedovoj okolini nije moglo biti neugodno zbog njegovog odurnog zahtjeva, jer bi se protivljenje tome zapravo svelo na protivljenje Allahu. Ovo je ujedno i jedan od glavnih "argumenata" Muslimana u odbrani ovog Muhamedovog postupka, koji se naprosto zasniva na tome da je on Poslanik i da ima posebna prava i privilegije. Nadam se da ne treba trošiti riječi koliko je inteligentan jedan takav argument, odnosno tačnije rečeno izlika. To nas ujedno dovodi i do druge strane priče,  izlika koje su posramljeni Muslimani očajnički nalazili za svog Poslanika.

Kada se takve Muslimane naziva posramljenim, nije na odmet omogućiti im i neki blaži opisni termin. Recimo, lažni Muslimani bi također zvučalo sasvim u skladu sa situacijom. Jer, kako drugačije nazvati Muslimana koji negira i opovrgava jedan od temeljnih islamskih izvora kakav je Buharijeva zbirka hadisa. Negirajući hadise iz ove zbirke najprije se negira ogroman dio samog Islama kao religije. No, uz to, negiranjem hadisa iz Buharija omogućava se daljnja ekspanzija takvih manipulacija, koja onda ni neće imati granica. Ako ćemo višestruke hadise o Muhamedovom braku sa šestogodišnjom djevojčicom okarakterisati kao lažne i netačne, onda je veliko pitanje šta se sve dalje može smatrati netačnim i izmišljenim.

Prije nego se razmotre najpoznatiji defanzivni potezi posramljenog dijela muslimanskog svijeta, rezimirajmo dakle šta to izuzetno konkretno i bez ikakve dileme govori u prilog Aiši kao devetogodišnjoj djevojčici s kojom je spolni odnos imao 54 godine star čovjek, inače u ovom trenutku idol možda milijarde ljudi.

Najprije, kao direktni islamski priznati izvori, tu su hadisi. Više njih koji sasvim konkretno i jasno govore o Aišinim godinama u vrijeme braka sa Muhamedom. Zatim, hadis o kome je već bilo govora, a koji opisuje Aišinu igru s lutkama u prisustvu samog Muhameda. Taj hadis je specifičan i po tome što je u intepretaciji tog hadisa navedeno da je igranje sa lutkama i sličnim stvarima zabranjeno, ali je Aiši u to vrijeme bilo dozvoljeno jer je ona bila mala djevojčica koja još nije ušla ni u pubertet. Nadalje, još jedan spomenuti hadis je onaj o Muhamedovom snu u kome je ugledao Aišu. Kratko rečeno, da li je imalo smisla sanjati djevojku od nekih 15 ili više godina, umotanu u svilu u rukama anđela/meleka? Sljedeći indikativan hadis možemo naći u Muslimovoj zbirci u kome se eksplicitno citira Aiša koja kaže da je imala 18 godina u vrijeme Muhamedove smrti (umro je sa 63 godine). Također, Aiša je izjavila da se ne sjeća da li su njeni roditelji bili ikad druge vjere osim Islama, što se također slaže sa činjenicom da je morala biti veoma mlada u vrijeme braka sa Muhamedom (da je bila starija sjećala bi se svojih roditelja i njihove religije prije prelaska na Islam). Za kraj, spomenimo još jedan hadis iz Buharija, u kome se opet citira Aiša koja govori o ljubomori prema Poslanikovoj prvoj ženi, Hatidži, "iako je ona umrla tri godine prije mog braka sa Poslanikom". Aiša je u kuću Poslanika dovedena sa 9 godina i od tada je imala prilike slušati Muhamedova konstantna spominjanja njegove prve žene, one koja ga je zapravo uspjela uvijeriti da je Poslanik, a ne luđak. To je uzrok ljubomore o kojoj je Aiša govorila u hadisu. Hatidža je umrla kada je Muhamed imao 51 godinu, te se dakle i to sasvim slaže sa Aišinim godinama.

nastavak uskoro...

0 komentara:

Post a Comment

Ako niste registrovani, odaberite Name/URL i popunite samo polje za ime, URL nije neophodno unijeti.