-> ARHIVA
Feb 22, 2010

Da li je Muhammed posljednji Poslanik?

Autor: Kurdt

U skladu sa onim što muslimani uče djecu već generacijama, Muhammed je poslanik čiji je dolazak najavljen u Bibliji i Tori, uprkos proklamovanoj izmjenjenosti istih, te da u njima nalazimo nesumnjive dokaze o njegovom poslaništvu. Odmah na početku postoje dva pitanja. Ona polaze teze da je Muhammed zaista nesumnjivo najavljen. Ako jeste, kako onda i danas imamo kršćane i židove? Ako nije, zašto danas imamo muslimane? Potencijalni odgovor bi, na neki način, proglasio milijarde ljudi nepismenim, rješio stoljetne sukobe i razlike, ali naravno to se neće desiti.

Islamski učenjaci (kako oni sebe vole zvati) tvrde da je Muhammed najavljen u spisima za koje, opet ti isti ljudi, tvrde da su uveliko izmjenjeni. Tu se odmah javlja jedna nejasnoća u vidu toga što ista grupa ljudi potpuno odbacuje ili potpuno prihvata kompaktne, i naoko iste, dijelove jedne cjeline. Ako se vratimo u historiju, razlog tog njihovog stava se nalazi u propagandi Muhammeda a.s. u koju spadaju hadisi i Kur'an. Sa druge strane stoji oni koji smatraju da je Isus bio posljednji poslanik, te da se u Bibliji i Tori sa njegovim imenom prekida dugogodišnji kontiutet poslaništva, što će reći da jedini odgovor možemo dobiti ako objektivno razmotrimo sadržaj ovih svetih knjiga, specifično njihove dijelove koje su naveli sami polemičari. Ovdje bih htio napraviti razliku između svog viđenja i viđenja tih ljudi, koja leži u tome što se ja neću baviti njihovim tumačenjima, nego ISKLJUČIVO što vjerodostojnijim tekstovima svetih knjiga.

Muhammed je rekao: "Ja sam onaj za čiji je dolazak Ibrahim molio....i ja najviše od svih sličim njemu, mom dalekom pretku". Kur'an se također osvrće na ovo pitanje u ajetu br. 19, sure Al-Ma'ida (Trpeza): "O sljedbenici Knjige, došao vam je poslanik Naš - nakon što je neko vrijeme prekinuto slanje poslanika – da vam objasni, da ne biste rekli: "Nije nam dolazio ni onaj koji donosi radosne vijesti, ni onaj koji opominje!" Pa, došao vam je, eto, onaj koji donosi radosne vijesti i koji opominje. A Allah sve može." Stav da je Muhammed posljednji poslanik Kur'an iznosi u suri Al-Ahzab (Saveznici), ajet br. 44. Dakle, Kur'an se direktno suportstavlja osnovnim načelima Biblije koja tvrdi da je Isus (ili Isa a.s.) posljednji božji poslanik. Da bi bezobrazluk bio još i veći, Muhammed u Kur'anu direktno navodi riječi Isa a.s. kojima se nesumnjivo predviđa dolazak posljednjeg među poslanicima, i odlazi tako daleko da ga čak i imenuje. Ovdje ne bi bilo ništa čudno da se u Bibliji barem na jednom mjestu spominje nešto slično, ali pošto to nije slučaj, pogledajmo šta to Biblija (i Tora) uče.

Dok Tora najavljuje dolazak poslanika, evanđelja ne najdirektniji mogući način odbacuju mogućnost da Isus nije posljednji među njima, "kao spasitelj svih židova i djece Israilove, onaj koji će ih uvesti u kraljevstvo božje". Opće teme Novog testamenta su: a) Isus je najavljeni poslanik b) sa njegovim dolaskom, sljedbenici starog testamenta, židovi, su postali bezvrijedni u očima boga c) oni koji budu vjerovali Isusu, bez da poštuju ostale zakone će otići u raj. Sada se postavljaju dva pitanja. Ako je po Islamu, Isa legitimni poslanik, kako onda nije zadnji, ako tako piše u svetim knjigama? I drugo, ako Isus jeste zadnji poslanik, koja je onda Muhammedova uloga? Ja bih ovdje dodao još jedno pitanje i zapitao se, zašto će Isa biti spušten na Zemlju kada dođe Sudnji dan, i zašto svete knjige tvrde da on nije mrtav, kada su svi ostali dobili isti tretman u Kur'anu?

nastaviće se...

5 komentara:

Omniscient said...

Religije su smiješne da ne mogu biti smiješnije.
Samo je nevjerovatno da oko ovih stvari treba toliko rasprave i da neki ljudi jednostavno ne mogu da prevaziđu bajke.

Anonymous said...

e jarane, ovo ti već nije profesionalno. počinjem gibiti poverenje. izgledaš mi sve tanji i tanji. u postu kažeš ovako:
''Dakle, melek Džibril opisuje se kao ogromni melek. Mogao bi nebesa i Zemlju progutati kao lokum. Glava mu je pod Aršom, a noge na dnu sedme zemlje. Ima 1000 glava, svaka veća od dunjaluka. Svaka glava ima 1000 lica, svako lice po 1000 usta, u svakim ustima po 1000 jezika, svaki jezik tespih čini Allaha na 1000 načina tespiha, tahmida i temdžida, a svaki jezik to čini jezikom različitim od onih drugih...''

gdje si ovo pročitao? iz koje zbirke lažnih hadisa si ovu glupost uzeo? čak nikakav izvor nisi naveo. ovo je već podvala, žestoka

al et', može se tolerisati za sada. valjda ih neće biti više

smotnjak

Anonymous said...

melekEK NA ARAPSKOM NA BOSANSKOM ANĐEO KAO ANĐEO U CRKVI NA SLIKAMA NA ZIDU IMA SAMO JEDNU GLAVU JEDAN TRUP DVIJE RUKE DVIJE NOGE JEDAN JEZIK I NEMA TESPIHA ZNAČI MELEK IL ANĐEO ISTO MU GA DOĐE

Anonymous said...

melekEK NA ARAPSKOM NA BOSANSKOM ANĐEO KAO ANĐEO U CRKVI NA SLIKAMA NA ZIDU IMA SAMO JEDNU GLAVU JEDAN TRUP DVIJE RUKE DVIJE NOGE JEDAN JEZIK I NEMA TESPIHA ZNAČI MELEK IL ANĐEO ISTO MU GA DOĐE

Muslim said...

Kada nam Allah spominje ranije poslanike, On nas obavještava o najvećim sunnetima koje su praktikovali:
"I učinismo ih vjerovjesnicima da upućuju prema zapovijedi Našoj, i objavismo im da čine dobra djela, i da molitve obavljaju, i da milostinju udjeljuju, a samo su se Nama klanjali." Prijevod značenja Kur'ana, El-Enbija, 73. Iz ovog ajeta muslimani vjeruju da su svi poslanici pozivali u monoteizam (ar. tevhid) i da su ustrajali na tom putu podnoseći sve nedaće koje bi ih zadesile, znajući da je ovosvjetski život samo iskušenje i test istinskog vjerovanja.

Suština poslanstva se ogleda u slijedećem, to je veza između Stvoritelja i stvorenja u dostavi Allahovog, dželle še'nuhu zakona (ar. šeri'ata) i Allah, dž.š., za tu Svoju dostavu odabire onoga koga On hoće od robova Svojih. Kaže Uzvišeni: ”Allah odabire poslanike među melekima i ljudima Allah sve čuje i sve zna.” Prijevod značenja Kur'ana, El-Hadždž: 75.
Zatim, poslanstvo daruje Allah, dž.š., ono se ne stiče, niti dolazi mnoštvom ibadeta Uzvišenom niti dolazi samovoljnim izbrom poslanika ili njegovim traženjem da on bude odabran. Kaže Uzvišeni: “Allah odabire za Svoju vjeru onoga koga On hoće i upućuje u nju onoga ko Mu se iskreno obrati.” Prijevod značenja Kur'ana, Aš-Šura: 13. Allah, dž.š., je počastio našeg poslanika Muhammeda, s.a.v.s., time što ga je učinio vođom (ar. imam) svih vjerovjesnika, a nas je počastio time što nas je učinio njegovim sljedbenicima (ar. ummet), neka je Allahov salavati, i selam na sve vjerovjesnike i poslanike.

Post a Comment

Ako niste registrovani, odaberite Name/URL i popunite samo polje za ime, URL nije neophodno unijeti.