Ovaj post je posvećen jednoj kontradiktornosti unutar Svetog Kur'ana, knjige koja kod 1,5 milijardi ljudi na svijetu uživa status neizmjenjenog Božijeg djela bez ijedne greške. Tekst se ne nadovezuje na prethodna dva posta o ovoj temi. Radi se naime o ajetima koji opisuju kako je stvoren čovjek. U navođenju spornih ajeta poslužit ćemo se Kur'anom prevedenim od strane Besima Korkuta. Idemo redom po Surama:
Sura 3, ajet 59: "Isaov slučaj je u Allaha isti kao i slučaj Ademov: od zemlje ga je stvorio, a zatim rekao: “Budi!” – i on bi. "
Sura 6, ajet 2: "On vas od zemlje stvara i čas smrti određuje, i samo On zna kada će Smak svijeta biti, a vi opet sumnjate. "
Sura 15, ajet 26: "Mi smo stvorili Adema od ilovače, od blata ustajalog,"
Sura 16, ajet 4: "On stvara čovjeka od kapi sjemena, a on odjednom – otvoreni protivnik! "
Sura 19, ajet 67: "A zar se čovjek ne sjeća da smo ga još prije stvorili, a da nije bio ništa?"
Sura 21, ajet 30: "Zar ne znaju nevjernici da su nebesa i Zemlja bili jedna cjelina, pa smi ih Mi raskomadali, i da Mi od vode sve živo stvaramo? I zar neće vjerovati? "
Sura 96, ajet 2: "stvara čovjeka od ugruška! (krvi) "
U Suri 3 Kur'an nam kazuje nekoliko nevjerovatno smiješnih stvari. Isa, tj. Isus, je nastao po istom principu kao i Adem. Navodno, obojica su stvoreni od zemlje. Ali kako je to moguće kada je Isusa rodila djevica Marija? Da li je to Allah u maternici Marije, tj. Merjeme, ubacio zemlju, blato, i onda od toga oblikovao Isusa? Jasno je da Kur'an negira kršćansku ideju Isusa kao sina Božjeg, ali ovim ajetom dobijamo objašnjenje da se Isus, za razliku od drugih ljudskih bića, u maternici razvio iz neodređene količine blata. Možda bismo trebali pretpostaviti da je melek Džibril pri posjeti Merjemi "neprimjetno" znate-već-gdje ubacio malo blata i omogućio Isusu da se razvije iz tog blata? Još zanimljivije zvuči dio o naređenju "Budi!". Čemu je to Allah naredio da bude? Zar upravo nije rekao da je Isus već stvoren iz blata? Kakva je uloga u svemu tome naredbe "Budi!" kad je ona upotrebljena nakon čina stvaranja? Ako ćemo, na silu, prihvatiti naredbu "Budi" kao opis kako je Isus stvoren iz tog blata, opet ostajemo na bizarnom pitanju zašto uopće ubacivati blato u Merjemu/Mariju? Pa zar jedno maleno i jednostavno "Budi" ne bi trebalo biti dovoljno? Naposlijetku, zar Isus nije mogao biti rođen kao i svi ostali ljudi i kao i sam Muhammed koji je još bio Allahov najdraži?
Sura 15 nam ponavlja priču kako je Adem nastao iz blata, no u ovom slučaju nigdje ne vidimo upotrebu naredbe "Budi!". Veoma je čudno da Kur'an ovdje jednostavno ne ponavlja taj dio koji imamo u Suri 3, pogotovo uzimajući u obzir koliko se drugih stvari bespotrebno nekoliko desetina puta ponavlja kroz čitavu knjigu. Dakle, možemo zaključiti da je za stvaranje Adema bilo dovoljno samo blato i Allahove spretne ruke, a za stvaranje Isusa je bila potrebna ženska utroba, blato i naredba "Budi".
Ostale sure i spomenuti ajeti su čista kontradiktornost jedna drugoj. Prema suri 6, Allah nas, dakle ljude, stvara od zemlje. No, u suri 16 vidimo da Allah čovjeka stvara od kapi sjemena. Jasno je da je u toj priči o stvaranju čovjeka prvi Adem morao biti stvoren iz nečega drugog sem sjemena, budući da nije imao roditelje. No, sura 6 govori o svim ljudima. Dakle, potpuno kontradiktorno. Treba li napominjati da sura 16 ne spominje žensko jaje koje je jednako bitno koliko i muški spermatozoid iz sjemene tečnosti? U čitavom Kur'anu nema ni jedne jedine riječi od ženskoj ulozi u začeću. I da bi stvar bila još smješnija, u suri 21 se tvrdi da Allah sve živo stvara od vode! Zaključak se sam nameće, pošto su ljudi živa bića i oni nastaju iz vode. Uz ovu treću kontradiktornost vrijedi spomenuti i činjenicu da živa bića nisu nastala iz vode, već u vodi.
Dakle, prema Suri 19 čovjek nastaje iz ničega. Prihvaćamo da su ovdje moguća tumačenja da riječ "ništa" metaforički označava stanje u kome je čovjek bio prije nego ga je Allah "stvorio". Ali, kako onda objasniti da u preostale tri sure čovjek nastaje iz tri različite 'supstance' (zemlja, sjeme, voda). Neosporiva je činjenica da se ljudski organizam sastoji iz preko 90% molekula vode, no sporni ajet govori u prezentu i tvrdi da se svakog čovjeka stvara od vode, a to je potpuno netačno. Nadalje, u zadnjem navedenom primjeru se spominje čak i ugrušak krvi. Ovo predstavlja još jednu kontradiktornost, no često objašnjenje kod ovog primjera je to da se zapravo misli na sam izgled organizma u prvoj fazi razvoja koji podsjeća na ugrušak. Da se ne bismo ponavljali, slično objašnjenje već je dato u postu Greške Kur'ana #1. U svakom slučaju, ajet jasno navodi da se proces stvaranja odvija od početnog ugruška, a to je kontradiktornost.
Kako vidimo, Kur'an nam nudi nekoliko raznovrsnih priča o nastajanju čovjeka. Od izuzetno zanimimljivog nastanka Isusa, preko još jednostavnijeg nastanka Adema, do kapi sjemena, vode, ugruška i zemlje kao početnih u nastajanju ljudi, Kur'an predstavlja veoma uzbudljivo i nepredvidivo književno djelo koje se odlikuje visokom dozom repetitivnosti i monotonosti, ali nadasve izobiljem grešaka.
post by BM
- Galerija
Učitava se...
- Šta kažu drugi
- Izdvojeni tekstovi
- Pretraga
- E Mail
Sve prijedloge, komentare i tekstove možete poslati i na e-mail: nemaboga@live.com
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
9 komentara:
Starije komentare možete pogledati na: http://www.blogger.ba/komentari/130919/2299246
Isaov slučaj je u Allaha isti kao i slučaj Ademov: od zemlje ga je stvorio, a zatim rekao: "Budi!" – i on bî.
Tafsir al-Jalalayn
Truly, the likeness of Jesus, his remarkable case, in God’s sight, is as Adam’s likeness, as the case of Adam, whom God created without father or mother: this is a comparison of one remarkable thing with another more remarkable, so that it convinces the disputer and establishes itself in one’s mind more effectively. He created him, Adam, that is, his form, of dust, then said He to him, ‘Be,’, a human being, and he was; similarly, He said to Jesus, ‘Be’ — without a father — and he was.
A onima koji se s tobom budu o njemu raspravljali, pošto si već pravu istinu saznao, ti reci: "Hodite, pozvaćemo sinove naše i sinove vaše, i žene naše i žene vaše, a doći ćemo i mi, pa ćemo se usrdno pomoliti i Allahovo prokletstvo na one koji neistinu govore prizvati!"
auuuu jebote :S da se čovjek zapita ?!?!?!
Pobogu, da si jos napisao ajete iz Kur'ana kako oni zaista glase, mozda bi se covjek zapistao. 1. si pisao onako kako ti odgovara, a ne doslovno kako pise, 2. opet bukvalno svatas onako kako ti se svidja, a ne onako kako bi trebao, ne razumijes ili sta, to nije do Kur'ana, ocigledno je do tebe..Sretno i dalje sa ovim glupostima..
To što ti želiš reći se zove - interpretacija. Ajeti su tačno preuzeti, tačnije prekopirani.
prekopirani iz cega?
zar ti nije poznato da je Kur'an objavljen na arapskom jeziku, sa kojeg jezika si ti citirao navode?!?!
podlo zar ne
a da ne govorimo o njihovom cijepanju i izvlacenju iz konteksta, ja te izazivam na javnu raspravu na ovu temu, samo je jedno problem: moras se pojaviti iz te senke u kojoj se krijes vec duzi period, ali rasprava mora biti javna ok?
kada dovoljno stisnes muda, javi se
haahahhaahaha :D
Prvo ajeti su totalno pogresno protumaceni , drugo Kur'an ne mozes do srzi shvatiti dok ne naucis arapski jezik.
Post a Comment
Ako niste registrovani, odaberite Name/URL i popunite samo polje za ime, URL nije neophodno unijeti.